joi, 23 august 2007

Indolenta parfumata

Stire din Evenimetul Zilei:

Focuri de arma. Soferul unui BMW a impuscat aseara, in Piata Iancului din Capitala, un pieton care traversa strada mai incet decat ar fi vrut acesta.
Anchetatorii spun ca autoturismul condus de agresor avea numar de Italia. El si-a pierdut cumpatul, a scos din torpedou un pistol cu gloante din cauciuc si l-a impuscat in picior pe pietonul care traversa strada regulamentar pe trecerea de pietoni. Victima a fost transportata la spital cu rani usoare si se afla in afara oricarui pericol. La ora inchiderii editiei, politia il cauta pe soferul care a comis fapta.

Aseara, in jurul orei 22, ma indreptam spre casa. Cu masina. Viteza, 30-40 de km/h. Strada , aproape pustie. Din boxe se auzea in(e)galatul Eric Clapton care, uneori, te linisteste mai ceva decat un distonocalm. Aproape de casa, la mijlocul distantei intre intersectii, pe trotuarul din stanga, observ un grup de 5-6 fete. Ajung aproape de ele si, deodata, tup!!! … doua traverseaza strada: una din ele repejor, cealalta atat de incet incat, la momentul acela, m-am intrebat daca nu cumva are chef sa faca cunostinta cu botul masinii mele. Am franat pentru a-i da posibilitatea de a se legana pe trotuarul celalalt si, ajungand in dreptul grupului ramas pe partea stanga, pentru ca nu aveam si eu un pistol pentru a-mi pune in valoare nervii, m-am adresat celei mai apropiate fete:

- Buna seara! Spune-i, te rog, prietenei tale sa nu mai mearga atata in figuri; nu de alta, da’ s-ar putea sa se umple de basini si pe urma ii pute mintea. Deja a inceput sa miroasa a nesimtire…

Evident, am plecat mai departe fara a astepta un raspuns (cometariu). Eram satisfacut: nervii imi stateau linistiti, nebagand in seama lipsa bunului simt …

Pistol? La ce bun? Nesimtirea s-a lipit de romani precum gandul unui nefutut de imaginea Pamelei Anderson.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare! Poate era fata ne.... si cu ochii lipiti de fotografia lui Mutu!

Anonim spunea...

Ete na ce smecher esti tu